четверг, 5 августа 2010 г.

Ода BIG FUCKтів моєму УНІВЕРУ

Нарешті я можу себе привітати з тим, що я закінчила цей грьобаний універ ще місяць тому, а тепер, коли мене ще й не взяли на магістратуру, я взагалі маю повні радості штани. Коротше, зараз будуть усі найприємніші факти з мого уміння та досвіду зіпсути комусь репутацію :))

Отже, курс 1.
Я, чемна дитина, яка так хотіла поступити на 3
факультети - вокал, хореографію та театральне, чемно пішла на психологію, на яку мене засунули батьки, бо ціна їх влаштовувала. Я їх в тому не звинувачую. Але могли би дати і в училище, то би і дешевше обійшлося, і я би вчилась, де хотіла. Перше враження про діру Самбір було невдале. Я вчилась до ранку і ходила на дискотеки. До речі, за увесь час навчання в універі я не пропустила жодної дискотеки :)) Відносини з групою - ідеальні, звичайна дівчина :)).

Курс 2.
Я починаю займатись психологією як наукою. Читаю книжки, практики, практикую на собі психоаналіз. Вперше їду на Всеукраїнську олімпіаду з психології, де займаю 50 місце із 100. Беру участь у конференціях, пишу статті. Мрію здобувати освіту далі, щоб викладати. Паралельно ходжу на хіп-хоп, займаюсь волейболом, починаю освоювати гітару. Слухаю важкий метал та готику, неформальна. Група потроху розпадається.

Курс 3.
Я стаю занадто розумна для своєї групи, відчувається їхня ворожість. Усі викладачі мене ставлять у приклад, йдуть на усякі уступки, або взагалі не питають. Відриваюсь від групи, другий раз їду на олімпіаду з тим самим результатом, беру участь у конференціях та конкурсах. Навесні вперше попадаю
в нічний клуб. З того дня починається КАПЕЦ :))

Курс 4.
На мене працює моя репутація. Група хариться. Я отримую 2 наукові премії, веду гурток танців (викладаю електроденс, сама ще йому доучуюсь, паралельно вчу драм), шалено зависаю у клубі, підпрацьовую на листівках. Викладачі не вірять, що я працюю на листівках, нікого не гребе моє матеріальне становище. 2 суки, яким я не забашляла, зрізають мені червоний диплом. Я танцюю всюди, де хочу, гоню з усіх і всього, пишу пісні на гітарі.

Магістратура: на екзамені у мене списує німецьку заочник, який сам собі біля викладачки вибирає питання, на бюджеті виявляються ті, хто тупіше за парту в 33 аудиторії, я - на платному!

Цікаві обсиральні факти про Дрогобицький Державний Педагогічний Університет ім. І. Франка:
1) універ - це колишня в*язниця, де катували людей, там є привиди - чула неодноразово розповіді заочників;
2) усі гроші платників діваються у якусь діру, а не на ремонт корпусу, якщо так можна назвати цей хлів;
3) викладачка збирала старост і казала ціни, і ніхто навіть не спробував її здати; всі викладачі про це теж знали - їм повезло, що я не була старостою!;
4) викладачі не мають спеціальної психологічної освіти, просто перекваліфікувалися;
5) компетентність у галузі психології вражає - моя відповідь на парі з фонаря, з бодуна, що завгодно оцінюється на "молодець", просто тому, що я вмію говорити багато і гарно; пояснити якесь поняття часто доводилось мені швидше, аніж викладачеві;
6) повна неорганізованість роботи на факультеті - ніхто нічого не знає, не знає, за ким це, перекладають один на другого, плутають дати;
7) нікого з викладачів не гребе, які в тебе проблеми, і чому тебе нема на парі - а це між іншим прекрасний приклад психологічної позиції;
8) жодної практичної психологічної роботи, старі підручники, зйомний гуртожиток з паршивими умовами (таракани падають на голову, їсте павутинку, чихаєш і ліжко розвалюється і дверцята з шаф на вас летять).

Після такого я щаслива, що не поступила далі - то зайвий мені доказ, що я розумніше, аніж вони всі разом взяті і варта більшого, аніж посада викладачем з 4 курсами в окладі 700 грн із затримкою 2-3 місяці. Так що куріть нервно збоку, скоти! (Скотна - прізвище деканші - як же все підканало :)))
Камєнт к картінкє:

"І шо я здєсь дєлала?"

8 комментариев:

  1. Зовсім невесело, але психолог з тебе вийде непоганий:-))) Дрогобич асоціюється з Бруно Шульцом а не зі Скотною. Свій шанс асоціюватись з Альнозімою він вже, здається, втратив:-)))

    ОтветитьУдалить
  2. Гриваста бестія :) Але така ситуація майже по всій країні, хіба ні? ВО зараз модна річ, скоро навіть від прибиральників вулиць будуть вимагати. Так що всього лиш заробляють гроші. Попит же є :)

    ОтветитьУдалить
  3. Ану перестань кіпішувати, образа скоро мине, думаю десь 29.08.2010 точно пройде все :)

    ОтветитьУдалить
  4. Electric, та я не кіпішую - це вже сформована об*єктивна (бо є багато народу токої ж думки про той універ, як і я :))критика моя за 4 роки :) Я щаслива, а 29 - буде мєга, вже не дочекаюсь :)

    Moonlight Rambler, так, така ситуація всюди, але наскільки я знаю - десь-інде вона у менших масштабах і не так же відкрито!

    ОтветитьУдалить
  5. Психологи заробляють багато, а психолог ти непоганий, ще й освіту якусь маєш. Чим погано.
    В мене зі школи до універу всякі сволочі з поламаним життям вчать, я вже призвичаївся.

    ОтветитьУдалить
  6. Мда, суцільна корупція - це чи не найбільша проблема нашої країни. Симпатичні фоточки;)

    ОтветитьУдалить
  7. Toss, - дивлячись де. Я за освітою викладач психології, а не практичний психолог. Щоб відкрити власний кабінет, треба бабла добряче відвалити і за оренду, і за папери, і за рекламу, і за семінари. У мене нема багатого татуся.

    Golubovsky, - дякую :)

    ОтветитьУдалить