суббота, 6 ноября 2010 г.

Секретний агент SOS або про нашу медицину :))

Давно я сюди не писала :). Того разу буде обсиральний пост про нашу медицину :)). Пощасливилось мені цього тижня важко захворіти. Все почалось з п*ятничного бодуна, який плавно перейшов у температуру 38,5. Зранку я почала кашляти, короче, хвороба мене почала грати у всі дірки.

Саме цікаве було у неділю, коли я лежала, а точніше, уже марила, з температурою 39,8 і подруга викликала мені швидку. Діалог подруги із сестрою виглядав так:

- Доброї ночі, потрібна швидка на вул. В. Великого, дівчині дуже погано, температура 39,8.
- То й що, що температура?
- Як що, така висока температура - це ж ненормально, вона згорає заживо!
- (Щось там цямкаючи) А що ви їй давали?
- Антибіотики, я у суботу їй уже колола димедрол, але антибіотики не помагають, на декілька годин рятує лише ацетилсаліцилова кислота.
- (Цямкання) Ну добре, зараз приїдемо.
Приїхала повна жіночка, яка склала діагноз з моїх слів , і сказала, що все, що я приймаю, то все добре, але все ж це якогось фіга мені не допомагає. В понеділок на хату був викликаний лікар.

Я називатиму це нещастя лікарської практики Секретна не"Освічена" Селючка (SOS). Отже, SOS мене послухала і сказала, що не чує жодних хрипів, подивилась у горло (яке майже не боліло) і виписала антибіотики, лоратадин (від алергії!!!) і вітамін С. Це було просто геніально, незважаючи на те, що у мене був страшенний кашель, що йшов з бронхів. Для повного аншлагу вона написала направлення на аналіз крові.

У вівторок я пішла на рентген. З діагнозом "бронхіт" я почалапала додому і завалилась у ліжко.

У середу була назначена зустріч з SOS, яка просто мене зворушила. Скільком коровам вона вже дала діагноз, коли її взяли працювати у поліклініку?

-Добрий день.
- Добрий день. - Я кашляю дико. - О, як ти кашляєш... Давай я тебе послухаю. (Слухає) Дивно, нема ніяких хрипів (А на столі лежить мій рентген з бронхітом, який був занесений у вівторок). Що ти приймаєш від кашлю?
- А Ви мені щось виписали?
- Ну ти тоді так не кашляла, то я й не виписала... (прозріваю)
Виписує аж 1 ліки - "Флавамед" сироп
- Ну прийдеш в п*ятницю (ганяла мене до себе кожні 2 дні, хоч я така хвора, що мені би бажано лежати)

По закритті дверей я думками уже послала її куди подалі і пішла на провірку ще до 4 терапевтів, що вони мені скажуть. Одна послала мене у сусідній кабінет, інша сказала, що по моїй вулиці ця терапевт (SOS) - моя, тому я можу одразу відкидати капці, якщо захворію наступного разу :))). Останній терапевт виявився нормальним. Він мене прослухав, сказав, що чує хрипи, і виписав нормальний список ліків з інгаляціями, чаями і уколами, попередньо все пояснивши і розжувавши мені по рентгену.

Але мені не вкладається в голові - ЯК SOS влаштувалась і ЯК вона працює досі терапевтом?В мене була ідея сфоткати себе у білому в труні і вислати їй ту фотку, коли я руках тримаю її рецепти :)))). Але насправді все у нас дуже страшно, тому, друзі, не хворійте, хай Вам не попадаються такі Доктори Сільхаузи! Хто зна, яку місію вони переслідують у білих халатах, можливо всіх нас пора замочити, а може на мене дали замовлення - я в Самборі вже 4 рік, то для нього завеликий термін... :)))

10 комментариев:

  1. останній абзац повалив, про труну :) зроби це!!

    а ще, доктор Сільхауз :)))

    ОтветитьУдалить
  2. ахах, бажаєте моєї смерті :)) то це ти її замовив? :))

    ОтветитьУдалить
  3. Аналогично
    http://vilniy.in.ua/wp/2529/vse_ok.html

    ОтветитьУдалить
  4. а що, все логічно: жопа освіті, жопа медицині, плюс зелене світло хабарям замість знань, в результаті - жопа країні...

    ОтветитьУдалить
  5. Вони всі дибіли, деколи вилікувати може тільки хірург(щось вирізати), решта поназначає всяких примочок і таблеток на сотні гривень.

    ОтветитьУдалить
  6. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  7. який був студент - такий в результаті спеціаліст:
    http://render-helloworld.blogspot.com

    ОтветитьУдалить
  8. оу, скільки коментів навалило :) Але все-таки найбільше згідна з коментом Matteush :(. Прикра ситуація у нас в країні :(

    ОтветитьУдалить
  9. Чудовий пост, проймає до кісточок. Також згодна із @Matteush - і щодо медицини, і щодо багатьох ін.галузей. Але в медицині це особливо страшно. На мікро-рівні бачу для себе наступний мікро-вихід:
    1) регулярно турбуватися про здоров'я:якість їжі, сну, рух, баланс робота-відпочинок;
    2) цікавитися роботою організму, і що від чого залежить. Надіятися, перш за все, на себе і відповідати за своє здоров'я. Усе це, принаймні, зменшить ймовірність потрапляння в руки до SOS.

    ОтветитьУдалить
  10. Yuliainspired

    Згідна з тобою :) просто коли ти мусиш працювати хардово, щоб заробити лишню копійку, здоров*я відкладаєш на останнє, а турбуєшся про нього, коли вже зовсім хєрово стає... :)

    ОтветитьУдалить