пятница, 3 декабря 2010 г.

12 думок, як не з*їхати з глузду

Мій кращий друг сьогодні задав мені одне цікаве питання: "Як ти можеш витримувати стільки всього, і залишатись нормальною?" Я задумалась, що дійсно у мене є перелік думок, якими я себе штампую тривалий час. Цей рік був для мене важким, іноді настільки, що страшно згадувати. Але таке наше життя, і я приведу тут невеличкий список, який не дає мені з*їхати з глузду.

1. "Нікого не єбуть твої проблеми"
2. "Ти ПОВИННА усе зробити сама"
3. "Не загрузай у депресняк, ти з нього не вилізеш"
4. "Якщо тобі чогось не вистачає - заробляй більше"
5. "Є і кращі за тебе, так що давай працюй"
6. "Всюди якесь лайно, - розслабся"
7. "Всерись на все і йди до мрії"
8. "Усе, що стається - це незамінний досвід"
9. "Паніка до одного місця, думай логічно"
10. "Ніхто, крім тебе самої тебе краще не зрозуміє і не поможе"
11. "Це твоє життя - роби, як хочеш, і витискай з нього усе можливе"
12. "Думай мудро"

Може комусь вони поможуть, може хтось також їх використовує, може хтось захоче покритикувати такі мої правила власного життя, але на те воно і власне, щоб вирішити самій, як для мене краще :)

3 комментария:

  1. 1-е занадто жорстоко :)
    Все таки ми живем в правовій та соціальній державі Україна, у нас є сім'ї, близькі родичі...
    Ну дуууже рідко таке радикальне твердження насправді повністю втілюється в життя...

    ОтветитьУдалить
  2. Згідна з тобою, але у мене є певні причини вважати так ще з дитинства :/

    ОтветитьУдалить
  3. До речі, гарна пісня, в тєму до цієї публікації: Вадим Народницький - "Твій біль нікого не *бе": http://youtu.be/WqRxPNxbyqo

    ОтветитьУдалить