вторник, 13 ноября 2012 г.

Трохи про ревнощі

Ревнощі - це така якість, яку я терпіти не можу майже у будь-яких її проявах. Чоловічі ревнощі зазвичай куди агресивніші, ніж жіночі, проте буває різне. Я в своєму житті стикалась із чоловічими ревнощами і скажу Вам, що гірше цієї якості я вважаю хіба неохайність та мужика-мямлю.

Наскільки я зрозуміла, виток ревнощів - це власна неповноцінність, низька самооцінка чи пекельна любов. Коли мені колишній казав: "Ти їдеш на конференцію, а там буде купа симпатичних і розумних хлопців", я слала його тритонним матом, тому що мені і в гадці не було когось там чіпляти, мене цікавило лише спілкування. "Ти йдеш на дискотеку, а я знаю, як ти там будеш танцювати! Вони всі будуть на тебе дивитися!" Ясен хєр, що будуть дивитися, я не на шоу "Сліпі мають талант" збиралась. Людина постійно боялась, що я виберу когось кращого за неї. Після цього я вирішила, хай би там мужик був Аленом Делоном, але хай зі своїми дикими ревнощами іде в дупу.

Ось побачила у знайомої аналогічну ситуацію. Обом по 19 років, він окільцював її, аби вона нікуди не ходила. Я вже рік читаю її у Вк і вона постійно жаліється, що він її нікуди не пускає, навіть до подружок сходити потусити на хаті. Люди, це брєд. Я завжди все оцінюю із суб*єктивного боку (це, скоріш за все, не дуже айс), але я вважаю, що людина повинна бути вільною навіть у відносинах. Відносини - це означає бути разом, а не приклеїтись один до одного так, наче Ви - близнюки. У будь-якої пари повинен бути час у кожного сам на себе. Жінка повинна говорити із жінками, інакше ця постійна жрачка, прибирачка, секс та розмови стомлюють рано чи пізно. Мужик має піти колись із хлопцями на сочок, щоб теж потриндіти чи подивитись футбол, розслабитись та вільно почесати яйця. Вони все одно повертаються один до одного, живуть та любляться, але отримують ту дозу свободи, яка їм необхідна біологічно.

Жіночі ревнощі майже ідентичні чоловічому піздєцу. Вони тільки-но заручилися, а він уже не може на 2 години пізніше посидіти із хлопцями в барі, треба принести води, вивісити шмотки і взагалі "В тебе що, жінки нема?".

Одна знайома навіть нового одягу своєму чоловікові не купляє, не пускає його нікуди, бо ревнує страшно. Це ж вона у нього перша закохалася, а вона йому нафіг була потрібна перші півроку зустрічання. Шкода мені мужика, та й ту шкода, бо вона навіть нічого не робить, щоб бути для нього такою, аби ні на кого другого не дивитись.

Людина - це жива субстанція, яка потребує комунікацій незалежно від типу темпераменту, а огризок дорогоцінної сталі на пальці немов зобов*язує до вічного рабства. 

Є такі, кому так і подобається, щоб ним вічно посмикували, підйобували, наказували. Потім ця ж людина комусь жаліється, але не робить нічого, щоб змінити щось. 

Люди перестали цінувати свободу. На мою думку, лише вільний може бути щасливим і я вірю, що навіть будучи зарученим чи заміжнім, цю свободу можна залишити існуючою без наслідків і з користю.

1 комментарий:

  1. От і додати нічого. Гарно написано і вірно. Перший рік після одруження сам ревнував до стовпа. Потім зрозумів що невпевнений в собі. Змінився.... 8 років одружений, всяке буває але равнощі...... це жах.

    ОтветитьУдалить