понедельник, 24 декабря 2012 г.

"Блін, я поправилась на два сантиметри!"

Знаю таких жінок особисто, яких миттєво засмоктало у світ фешну та шейпінгу без шансу на повернення. Одні з них - розумні, інші - дурні, але роблять вони це однаково.

Приклад дурної. Колишня хореограф, типова цицьката блонда, з шикарною талією і тілом взагалі. Займається танцями понад 10 років, у день танцює від 6-ти годин з різними колективами. Піднімаючи майку, під якою ідеальний прес без міліметру жиру, вона питає дівчат старшої групи: "Дівчата, ану кажіть, я поправилась?" І ті, звичайно ж, не то з почуття зависті, не то з почуття підтримки ідеальної бабської розмови, кажуть: "Та, Ніна, ти трошки поправилась". Я дивлюсь і не вірю своїм очам і вухам, тому що Ніна НЕ МОЖЕ поправитись. Наступні Нінині слова підтверджують мої доводи: "Блін, дівчата, я так хочу їсти. З*їла сьогодні лише один банан, а в обід - булочку. Маю ще одну в сумці, але ж то стільки мучного за сьогодні..." В очах блонди ясно читається стомленість, голодна стомленість.

Приклад розумної. Дівчинка Іра, особа з живим інтелектом та хорошими життєвими позиціями. Красива, але не мудра. Вона також намагається не їсти, стараючись бути стрункою жіночкою, хоча вона виглядає абсолютно нормально. Я знаю, що вона розуміє шкідливість недоїдання, що це через такі обставини вона швидко п*яніє і почувається слабо, але вона не показує цього, мовляв "Дивіться, яка я крута, струнка, красива. Та я ідеальна! Я можу не їсти і мені від цього нічого нема". Мені жаль Іру, бо у випадку першої мізків нема, а в другому - є, але вони свідомо не використовуються.

Я ніколи в житті не сиділа на дієтах. Я ніколи не важила більше, ніж 65 кг на ріст 177 см. Я їла на ніч смажені бульби, зажираючи їх тортом та молочними коктейлями. Знаю навіть таких, хто мені крізь зуби казав: "Як класно", а я тримала за спиною пальці хрестом, бо це казали дівулі у два рази більші, ніж я або такі, яких розносило від одної мучної крихти. 

У мене причина стрункості в роботі, у відповідальності, у хобі. Я завжди спершу роблю важливу роботу, а потім їм. Я чудово почуваю себе у цьому ритмі. Якщо ти сидиш вдома і нихера не робиш, то жир сам прийде до тебе. Ти будеш казати: "О, жінка не повинна виснажуватися, це має робити чоловік". Ти права. Але не їсти - це слабкий, неправильний вибір, це твій страх зробити відповідальний крок. Набагато ж легше зробити із себе мученицю-струнку жінку, аніж просто їсти посередньо, але, наприклад, півгод в день виділяти на домашню гімнастику. Жінки - слабкі створіння, якими б сильними вони не намагались бути і їм треба знати два основні правила: 

1) Чоловікам насрати, поправилась ти на два сантиметри чи ні. Вони цього просто не помічають. Їм головне, щоб був борщ на столі, був секс та була турбота. Якщо ти не скажеш, що ти поправилась, він на це навіть не зверне увагу, тому що він думає, як заробити на тебе, як зробити тебе щасливою. І навіть за космічної умови того, що він це помітить, справжній чоловік цього не скаже, бо знатиме жіночу реакцію і якщо тебе рознесе під час вагітності на 20 кіло, він скаже: "Ти моя кохана булочко. Це ж наша дитина тебе збільшує. Я тебе від цього люблю ще більше"

2) Недоїдаючи ти робиш собі гірше - не отримуєш потрібних речовин, маєш погане самопочуття, не зразу знаходиш на свою подобу дупи підходящі джинси. Усі ці довбані журнали, телебачення, світ мод та інше, що тебе напоумило худнути - це лише комерційне гівно, полите шоколадом. Моделі притримуються цих правил, але, по-перше, їм за це класно платять, по-друге, у них спеціальна вітамінізована дієта, по-третє, у них робоча страховка. А в тебе що? Бажання бути моделлю? Старайся бути стрункою, а не сухою дошкою.

Цінуй своє здоров*я і не будь дурепою. В очах чоловіків твої безглузді і постійні дієти - незрозуміле та недоцільне просирання життєвого часу. А твої питання та зауваження "О, Боже, я поправилась на два сантиметри" їм чути нахєр не цікаво, а якщо ти це робиш для нього (не впевнена, що для себе), то це дибілізм. Вдачі у виборі правильних життєвих цілей.

1 комментарий:

  1. Ставлю +100500: "Чоловікам насрати, поправилась ти на два сантиметри чи ні. Вони цього просто не помічають. Їм головне, щоб був борщ на столі, був секс та була турбота."

    ОтветитьУдалить