понедельник, 30 сентября 2013 г.

Привіт із пекла

Привіт із пекла, моя знищена любов,
Моя священна й водночас проклята жінка.
Моя прожита й перегорнута сторінка,
Що стерла пальці від гортання просто в кров.
Привіт із пекла, моя нова, друга «Я»
Стара просила передати нам привіти.
І ще нам вислала троянди – ми ж ці квіти
І не любили-то ніколи. Маячня.
Привіт із пекла, світ ілюзій та бажань.
Створити нові плани було не так легко.
Я відпустила їх в краї, немов лелеку,
Тепер чекаю їх здійснення, немов дань.
Привіт із пекла, мій спустошений баланс.
Баланс між мріями, реальністю і снами.
Ти вже давно не був в гармонії із нами,
Мене новою та старою. Підарас (клятий ас)...
Привіт із пекла, мої жахи з темноти.
Сам дядько Кінг би був в захопленні, напевно.
Радіти їх оригінальності даремно,
Бо під час них ти молиш, щоб прокинутись.
Привіт із пекла, мій фінансовий контроль.
Ти щось пішов разом із вдачею наліво.
Коли повернетесь, купіть горішки й пиво,
Щоб я могла ще в мережі ввести пароль.
Привіт із пекла, мій колишній раз і два.
Зробіть фан-клуб, не відпускайте мене далі.
Ви зрозуміли все запізно, «проєбалі».
І не спіймали горобців – мої слова.
Привіт із пекла. Та і, власне, в чому суть?
Хвилинна паніка і суміш невезухи.
Лиш пережити цей момент офлайн-порнухи
І далі все буде чудово. Так. Мабуть.

Комментариев нет:

Отправить комментарий